Benim Blog Hikayem ~ ! [@Aysenur Cicek's Blog]

Yorum Yapın
Sonunda buraya yazma fırsatını bulabildim.''Fandestek'' bünyesine katılmamın bir nedeni 4 yıllık blog hayatımı sizlere aktarabilmekti.Bilindiği üzere blog hayatıma 12 yaşımda başladım.Şu an 16 yaşındayım,ve bu aralıkta bir çok tecrübe edindim.

Bir çok kişiyle tanışma fırsatım oldu.
Benimki bir hevesti,dergilerden görüp ''Neden böyle olamayayım ki bende ? '' diye düşündüm.Ve blogumu açmaya karar verdim..
Bir itiraf yapayım mı ? İlk açtığım 1-2 ay birşey bilmeden yazdım durdum,fotograf attım ! Kimin ne izlediğini bilmeden,kavrama sürecim biraz geç oluştu ama,blog dünyasını çok iyi anlamamıda sağladı bu olaylar.

Düşünüyorumda şimdiki imkanlarım elimde olsaydı eğer,daha çabuk gelişebilir,bu blog hayatımda daha çok yol katedebilirdim sanırım.

İşte benim gibi düşünmemeniz içinde genç blogculara bu yazıyı yazma kararı verdim.Başlama vakti !

Öncelikle şunu demeliyim ki benim gibi bu işe genç başlayan insanların blogu açtığında ilk hedefi blog tasarımını geliştirmek olmalıdır.En azından belli başlı shop programlarını bilmeniz gerekiyor ki kimselere el açmadan en mükemmel bir tasarım olusturabilesiniz.


Araştırmak ! Eğer benim gibi bir moda blogu sahibiyseniz,çok dergi karıştırmak,çok okumak lazım blog için.Bir dergi dağıyla yaşamak gerektirir moda blogu.Birde düzgün bir yazım,paragraf oluşturabilme ve sıkmadan yazabilmek.
Yerinde kesebilmek lazım yazıyı,çünkü siz uzattıkça o yazı sarpasarar,ağzınız dolaşır,yazı berbatlasır,okuyucu bıkar,blogunuzu gezmeden terkeder ..

Eee hadi bunlar olduda ben açtım kendimemi yazacağım ? Kim okuyacak ki ? dediğinizide duyar gibiyim.Tam da bu sırada blogunuzun iyi tanıtılması şart.Girebildiğiniz her yere blogunuzun linkini bırakın,tanısabildiğiniz kadar bloggerla tanışın,insanlarla konuşun,kaynaşın.

Daha yazmak istediğim tonlarca şey var aslında yeni başlamak isteyenler için.Ama ilk adımlarınız için bunlar yetebilir sanırım.Umarım biraz(cık)'da olsa yardımım dokunmustur.Diğer yazılarımda nitelikli bir fan olmak ne demektir ? bunu anlatacağım,ne de olsa fangirl'lük bile bir meslektir canlar :)
Bu kadar blogdan bahsettim,yazmaktan falan ama kendi blogumun linkini koymadım değil mi ? Bana blog olarak : buradan  ulaşabilirsiniz,eğer kafanıza takılan şeylerde var ise ; twitter 'dan mention atabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder