Blogunuzun Fare İmlecini Değiştirin

Yorum Yapın


Merhabalar, bu yazıda basit, ama sitelerimize güzellik katan bir dersle karşınızdayım. Özellikle Tumblr'da imleç ile blogunu süsleyenler çok. Tumblr'a daha çok yakıştığını düşünüyorum, ama temaya uygun bir renkli imleçle Blogger'da da hoş görüntüler ortaya çıkıyor. Çoğu blog yöneticisi, başka bir sitede değişik fare imleçleri görünce yapmak istiyor. Ben de yapmak istiyorum diyorsanız, resimli anlatıma başlayalım.

İmleç seçimi için birçok site mevcut. Arama yaparak bulabilirsiniz. Ben size Rw-Designer ve Cursors-4u sitelerini tavsiye ediyorum. Sitelerden birine girdikten sonra,kategorilerden istediğimiz seçip, uygun imleci bulalım.


Cursors-4u sitesinde imleci belirledikten sonra, blogger/blogspot sekmesine geçiyoruz. Daha sonra New ve Old Blogspot Interface seçenekleri çıkacak. New olan kodu kopyalayacağız. Kopyaladıktan sonra Blogger Paneline geçelim.


Blogger panelinde Şablon kısmından HTML'yi düzenle kısmına geçiyoruz.

Burada kod ekranına tıklamanız gerekiyor. Kod ekranına tıklamadan Ctrl + F yaparsak, arama sonucunda istediğimiz kod çıkmayacak. Kod ekranına tıkladıktan sonra Ctrl + F yaparsanız, kod ekranının sağ üstünde search kutusu açılacak. Oraya </head> yazıp Enter'a basıyoruz. </head> kodunun olduğu satıra gideceğiz böylece.


İmleç sitesinden aldığımız kodu </head> kodunun üstüne ekleyip Şablonu Kaydet diyoruz. İmlecimiz artık hazır! Kodlar aşağıdaki resimdeki gibi gözükmelidir.



Örnek imleç için Fandestek Demo sayfasına bakabilirsiniz. Yapamadığınız yerler ve yeni ders istekleri için yorumlarınızı bekliyorum.


0 yorum:

Yorum Gönder