İlk Yazı'nın Heyecanı

Yorum Yapın

Merhaba!

Fandestek'te, fan ve magazin kategorisi üzerine blog açmak isteyen ya da blogu olanlara yardım etmeye çalışacağız.

Bu proje uzun bir süredir kafamda olan bir şeydi.Ama bir türlü siteyi tam olarak netleştiremedim.Forum mu olmalıydı yoksa blog mu? Site açmak isteyen kişilere sitelerini ben mi açmalıydım,yoksa açmadan destek mi olacaktım? Kafamda bir sürü tilki dolandı durdu.En son bir destek blogu açmaya karar verdim.Ayşenur da destek olmayı kabul etti.

Hakkımızda yazısında daha ayrıntılı yazacağım ama şimdi kısaca bahsedersem fan kategorisi hakkında ilk etapta yeterli bilgiye sahibim.Daha önce birçok forum açtım.Çoğu başarılı olamadı.Bu forumlardan bazıları Gossip Girl,Kore Müzik Grupları gibi sitelerdi.O dönemde tam olarak neyi istediğimi bilmiyordum.Fan kategorisi ilgi gösterilen,önemli bir kategoriydi.Fakat tam olarak nereye yönelmeliydim,bunu anlayamamıştım.Popüler bir kategori olan forumları tercih edip,hiç blog açmamam bunun göstergesiydi.

O dönemin üstünden geçti,şimdi daha tecrübeliyim denebilir.Magazinee'deki yöneticilerden biriyim.Magazinee,potansiyeli olan magazin bloglarından biri.Son birkaç ayda önemli ölçüde büyüdü,daha da geliştirmeye çalışıyoruz.Orada yaşadıklarım,tecrübemi arttıran şeyler oldu.Blogger'daki bilgilerimi arttırdım.FanDestek'te hem bloggerlara hem de forum açanlara yardımcı olmaya çalışacağız.Tumblr,Facebook sayfaları,Twitter hesapları konusunda da sizi bilgilendirmeye çalışacağım.

0 yorum:

Yorum Gönder